söndag 23 november 2014

Släng på lite färg bara

Ja, vad har Fredrik gjort denna veckan. Ja det här.










Jag satt och målade och råkade av en slump droppa massa färg på pappret och tänkte fan det blev rätt coolt och sedan fortsatte jag bara att droppa färg och till slut så hade jag gjort massa sådana här bilder. När jag sedan låtit papperna torka vilket tog ganska lång tid eftersom det var inte lite färg och vatten på dom. Sedan när det hade torkat så märkte jag att utan att jag ens försökt att det fanns lite små motiv gömt bland allt. Det är lite som att titta på moln, det jag ser är nog inte samma sak som en annan person ser. Min tanke hade varit att lägga in bilderna på datan och sedan göra det motiven jag ser i bilderna lite tydligare och kanske fixa lite med dem. Men det ville inte gudarna utan min dator som är gammal och grå och är 4 år gammal vilket är minst 80 år i dataår gav upp. Men jag fick fixat den och nu lever den i en järnlunga. Så jag får nog flytta mitt tänkta photoshop arbetande till skolan nästa vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar