torsdag 27 november 2014

En tur till havet

Eftersom motivationen för att läsa häftet till måndag var liten och jag har fixat med det mesta jag behöver till mitt redovisning så tog jag mig en cykeltur till havet, havet ligger ca. 6.4 km bort för mig.
Jag tänkte att det blir väl inte så många gånger till jag kan cykla dit innan snön och halkan intar alla vägar. Jag hade tur med vädret på vägen dit men ungefär just när jag kom fram så var solen över alla mörka moln och 1 minut senare var Soleton gömd bakom molnen. Här är lite bilder direkt från mobilen, helt orörda av mina instagram händer. Jag har ju en förkärlek till skogen, så även fast jag bor i vad man kan kalla en kuststad så är jag inte mycket vid havet. Kändes bra att göra en idé man fick sent på kvällen innan också och inte bara skjuta upp det.








Här är resan om du själv vill göra den pilgrimsfärd. Alla bilder ligger huller om buller också.




Här ett kortklipp när jag cyklar, utan händer så klart


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar