torsdag 13 november 2014

Akvarell, se vad det kan ge

Idag har jag gett på mig akvarellmålning, det gav mig lite goa flashbacks från min barndomsdagar när jag ägde upp vattenmålningsvärlden. Jag bara började måla lite former och det blev lite vad som helst. Även fast allt blev på något sett djur och natur-relaterad målningar. Snigeln är egentligen i färg men jag tyckte den såg jäkligt cool ut i svartvitt.

Idag fick jag också två nya spel, vilket gör att tid är något jag saknar och något jag desperat behöver mer av.



Här är mitt försök till att bara måla abstrakt och inte ha någon som helst plan med vad det skulle bli till slut. Blev inte så nöjd med hur det blev till slut, även fast nästan alla av målningarna jag har gjort har börjat med att jag bara börjar med en färg och ser vad det slutar med så har jag blivit mer nöjd med dom. Gissningsvis eftersom det till slut alla fall har ett motiv i slutändan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar