fredag 17 oktober 2014

Assignment eller uppdrag, välj själv

Exploration #15

Eftersom jag är snål och inte köper så mycket saker under veckan så tänkte jag att det passade bättre att visa vad jag konsumera under en dag. Just under denna dagen var jag sjuk så jag konsumerade bara mat och tv-serier. Det är min sorts konsumtion.


ps. Jag kom på efteråt att jag stavat fel på konsumtion men det ger en extra touch av personlighet bara.

Exploration #35

















I Kungsbacka är lite av en rikemans stad enligt vissa och det är inte direkt det billigaste stället att bo på. Det handlar mycket om 1:or och 0:or så jag tänkte i den förvrängda bilden av den så skulle hela staden vara till salu. Slutgiltiga priset är inte helt klart än men mycket alla fall. Sen egentligen är det väl inte så här i Kungsbacka men det finns väl helt klart viss sanning i det. Jag hör kanske själv inte till det så kallade mer förmögna i Kungsbacka så jag kanske delar denna åsikten om hur folk från Kungsbacka och den närliggande orter brukar ha det ganska gott ställt finansmässigt.

Exploration #25

Eftersom det hade räknat i ungefär 30 timmar i sträck så blev ett bra tillfälle för att leta upp vattenformer speciellt pölar i detta fallet. Det som blir intressant med pölarna är hur strömlinjeformade alla blir och hur det alltid hamnar på samma ställen och hur det har format marken över tiden. 



 
Här flyttade jag på lite löv och annat bös för att skapa ett bakvänt P





Går ju inte att nämna vatten utan att börja tänka på Bruce Lee

1 kommentar:

  1. Snyggt collage! skulle vilja se fler sådana, lite retro och finurligt! keep on fighting!"

    SvaraRadera